مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۸۷۴۱۱
نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا در این استان از تاریخ 25 لغایت 29 آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد: نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا از تاریخ 25 لغایت 29 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: ارائه کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان در شب یلدا، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می باشد.

وی گفت: مشارکت کنندگان از استان های آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان، کرمانشاه، گیلان، تهران، قزوین و فارس  محصولات و تولیدات خود را در فضایی به مساحت 3600 مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

طاهرخانی یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا برنامه های شاد و فرهنگی نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل  دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم و علاقمندان دایر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز