به همت باشگاه فرهنگی ورزشی محمدرضا غفاری؛

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تاکستان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۷:۲۱
کد خبر: ۷۸۷۸۹۴
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تاکستان برگزار شد
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت باشگاه فرهنگی ورزشی محمدرضا غفاری در تاکستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صبح آدینه و به همت باشگاه فرهنگی ورزشی محمدرضا غفاری به عنوان اسپانسر و مشارکت هیات ورزش های همگانی تاکستان با استقبال بی نظیر مردم و حضور مسئولان در تاکستان برگزارشد.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۱۴_۱۱-۳۸-۲۱

در این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه سیما و در قالب برنامه صبح و نشاط پخش می شد؛ مردم مسیر زیادی را به صورت پیاده طی کرده و در اطراف مسکن مهر (میدان تازه جدید شهدا) مستقر شدند.

در این مراسم هریک از مسئولان در سخنانی جداگانه بر جایگاه ورزش در سبد خانواده تاکید و خواستار حضور حداکثری مردم در اینگونه همایش ها شدند.

انجام حرکات ورزشی ازسوی ورزشکاران از بخش های جذاب این همایش بود.

در انتها یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک و 20 دستگاه دوچرخه ازسوی باشگاه فرهنگی ورزشی محمدرضا غفاری به قید قرعه به حضار تقدیم شد.

همچنین هریک از مسئولان جوایز مختلفی را برای شرکت کنندگان درنظر گرفتند که به آنها اهدا خواهدشد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مبین فرماندار تاکستان، محمدرضا غفاری اسپانسر ورزش شهرستان و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی و اتوگالری محمدرضا غفاری، احمدپور رییس اداره ورزش و جوانان، رضایی رییس هئیت ورزش های همگانی استان، دکتر جلال رحمانی رییس شبکه بهداشت و درمان، شهریار رحمانی رییس هئیت ورزش های همگانی تاکستان، مهندس صیاد رحمانی رییس و اعضای شورای شهر تاکستان ازجمله حاضرین در این همایش بودند.

باشگاه فرهنگی ورزشی و اتوگالری محمدرضا غفاری همواره حامی ورزش تاکستان بوده و به طرق مختلف از ورزشکاران و تیم های این شهرستان حمایت کرده است.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۱۴_۱۱-۳۸-۱۰

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز