مدیر کل راهداری استان قزوین خبرداد:

استان قزوین پیشتاز اجرای طرح تن- کیلومتر در کشور

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۹:۱۱
کد خبر: ۷۸۷۹۸۴
استان قزوین پیشتاز اجرای طرح تن- کیلومتر در کشور
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اجرایی شدن پرداخت کرایه حمل‌ونقل جاده‌ای داخلی بار بر اساس تن- کیلومتردر استان قزوین به عنوان اولین استان اجرا کننده در سطح کشورخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: محاسبه شاخص‌های اولیه تن-کیلومتر براساس عوامل هزینه‌ای (قیمت تمام شده) و نرخ تن کیلومتر با در نظرگرفتن تأثیر تک‌تک هزینه‌ها در واحد تن کیلومتر و تجمیع و تدقیق آنها صورت گرفته است.

وی افزود: این پروژه به همت کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با نهایت دقت بر جزئیات در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه شده و این قابلیت را دارد تا در صورت تغییر نرخ هر یک از پارامترها فقط با تغییر نرخ پایه شاخص رقم تن- کیلومتر تغییر و به روزرسانی شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: از امروز 24 آذرماه طرح تن- کیلومتر دراستان قزوین به عنوان اولین استان اجرا کننده در سطح کشور اجرایی شد که این موضوع مهم ترین خواسته رانندگان بخش حمل و نقل کالا در طی سالیان گذشته می باشد.

وی ابرازکرد: امیدواریم که با اجرای این طرح تحول قابل توجهی در وضعیت اقتصاد حمل و نقل و معیشت رانندگان تلاشگر صورت پذیرد.

راهداری2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز