مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین اجرا می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۷:۳۱
کد خبر: ۷۸۸۰۶۱
طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین اجرا می شود
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از برگزاری طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 24 آذر ماه تا پایان فصل پاییز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین از 24 آذر ماه تا پایان فصل پاییز گفت: براساس برنامه ‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان نظارت‌ های این اداره کل و سایر دستگاه‌های مربوطه بر بازار شب یلدا آغاز می‌شود.

احمدی افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل، میوه، شیرینی و سایر مایحتاج مراسم این شب، طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان قزوین اجرا، به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی و  با هرگونه تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی از  صنوف در حق مصرف‌کنندگان صورت می گیرد است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: این طرح با حضور بازرسین دستگاه های ذی ربط از جمله صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی در مراکز عرضه میوه و آجیل  ومایحتاج مردم اجرا و در صورت مشاهده تخلف به‌صورت ویژه ودر صورت نیاز در محل و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این خصوص شعبه ویژه ای در اداره کل تشکیل شده تا صدور آرا متخلفین تسریع شود. ایشان در پایان از کسبه محترم سطح استان درخواست کرد که حقوق مصرف کنندگان و انصاف را رعایت نمایند. شهروندان نیز درصورت مواجه با هرگونه تخلف موارد را به سامانه 135 یا شماره تلفن 124 اعلام کنندتا دراسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز