رئیس فدراسیون تیراندازی در قزوین:

۳۰هزار تیرانداز در سراسر کشور فعالیت می کنند

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۶:۳۷
کد خبر: ۷۸۸۴۶۳
۳۰هزار تیرانداز در سراسر کشور فعالیت می کنند
علی دادگر در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی قزوین: هم اکنون حدود 30 هزار در سراسر کشور به صورت رسمی در تیراندازی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی قزوین با اشاره به استقبال چشمگیر جوانان از تیراندازی گفت: هم اکنون حدود 30 هزار در سراسر کشور به صورت رسمی در تیراندازی فعالیت می کنند که البته نمی توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

دادگر از تیراندازی به عنوان یک رشته دینی و مدال آور و المپیکی یادکرد و افزود: در استان قزوین قهرمانان خوبی در این رشته وجود دارد که باید زمینه پیشرفت آنها فراهم شود.

وی با اشاره به پتانسیل های ارزشمند در این رشته گفت: متاسفانه جایگاه خوبی در دنیا نداریم و باید این جایگاه را ارتقا دهیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه جوانان آینده تیراندازی هستند افزود: تیراندازی را با مدال‌های آسیایی و المپیک می شناسند که باید در زمینه مدال آوری موفق باشیم.

دادگر اذعان کرد: سه فینالیست در المپیک داشتیم که دو نفر از آنان موفق به کسب مدال طلا شدند.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان برای اولین بار موفق به کسب یک مدال طلا و سه نقره شدیم که ما را نسبت به آینده امیدوار می کند.

دادگر با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون برای موفقیت در المپیک 2020 توکیو افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه های فدراسیون حضور موفق در المپیک 2020 توکیو است.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را می کنیم تا در المپیک پیش رو اولین مدال و سهمیه اهداف پروازی را بدست آوریم.

دادگر با تبریک به زکی زاده تاکیدکرد: هیات باید با اداره کل ورزش و جوانان قزوین هماهنگ باشد.

وی هیات باید در درآودزایی موفق و تیراندازی همگانی شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی به ورزش گفت: باید زمینه ورود بخش خصوصی به ورزش را فراهم کنیم البته ما دولتی ها بزرگترین مزاحم این بخش محسوب می شویم.

دادگر تاکیدکرد: باید اهداف پروازی در تیراندازی فعال شود.

وی با اشاره به سیاست فدراسیون گفت: سیاست فدراسیون بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی است.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خاتمه اظهارکرد: تیراندازان قزوین باید در لیگ و مسابقات قهرمان کشوری حضور فعالی داشته باشند و اداره کل هم حمایت ویژه ای از هیات کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز