معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین:

دوره پیش بیمارستانی درهلال احمر قزوین برگزارشد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۵:۲۳
کد خبر: ۷۸۸۷۶۴
دوره پیش بیمارستانی درهلال احمر قزوین برگزارشد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری دوره اقدامات پیش بیمارستانی ویژه مسئولین امداد و نجات شعب و پرسنل نجاتگر راننده های پایگاه های بین شهری دراین جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهارکرد: دوره اقدامات پیش بیمارستانی ویژه مسئولین امداد و نجات شعب و پرسنل نجاتگر راننده های پایگاه های بین شهری با حضور ۳۰ نفر از برادران در جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش درجمعیت هلال احمر گفت: با توجه به حیاتی بودن خدمات قابل ارائه به مصدومان انواع حوادث و سوانح قبل از رساندن آسیب دیدگان آنها به مراکز درمانی و بیمارستانی، برگزاری دوره های توان افزایی پیش بیمارستانی ویژه مسئولین امداد و نجات شعب و  پرسنل نجاتگر راننده های پایگاه های بین شهری هلال احمر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

هاشمی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با برگزاری این دوره‌ها نیروهای متخصص را برای خدمت‌رسانی در حوادث آموزش می‌دهد اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر به نوعی، زیرمجموعه ای از نیروهای واکنش و اعزام سریع امدادی در انواع حوادث و سوانح احتمالی هستند که علاوه بر توان ارائه خدمات مناسب باید اطلاعات کاربردی، مناسب و به روزی در زمینه پیش بیمارستانی، داشته باشند که در جهت ارائه مراقبت از مصدومان به کار بگیرند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین، افزود: افزایش دانش عملیاتی، افزایش کارایی عملیات های امداد و نجات در سوانح و حوادث و افزایش توانمندی‌ها در انجام مراقبت‌ها و اقدامات پیش بیمارستانی از اهداف برگزاری این دوره ویژه مسئولین امداد و نجات شعب و پرسنل نجاتگر راننده های پایگاه های بین شهری، است.

هلال احمر3

نظر شما