به‌منظور انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری صورت گرفت؛

بازدید استاندار قزوین از مرکز رویان جهاد دانشگاهی

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۳:۰۲
کد خبر: ۷۸۸۸۲۲
بازدید استاندار قزوین از مرکز رویان جهاد دانشگاهی
استاندار قزوین از مرکز رویان جهاد دانشگاهی در تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به‌منظور انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری با جهاددانشگاهی کشور از مراکز این نهاد در تهران بازدید و با دستاوردهای آن آشنا شد.

بعد از این بازدید که فرشاد پیله‌چی رئیس جهاد دانشگاهی قزوین وی را همراهی کرد، نشستی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در دفتر وی برگزار شد.

زاهدی در این نشست ابراز کرد: در حال حاضر برخی از فضاها و ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی بلا استفاده باقی‌ مانده است و با هر سازمانی که صحبت شده می‌خواهند پژوهشکده را راه‌اندازی کنند.

استاندار قزوین با اشاره به پروژه «مجتمع فناوری جهاددانشگاهی قزوین» عنوان کرد: اگر جهاددانشگاهی احداث این پروژه عظیم را آغاز کند ما قول می‌دهیم آن را به اتمام برسانیم.

زاهدی ابراز امیدواری کرد: چون نمی‌توان تمامی فعالیت‌های جهاددانشگاهی کشور را در قزوین متمرکز کرد حاضریم در مواردی که استعداد و پتانسیل لازم در استان وجود دارد همکاری لازم را با جهاددانشگاهی داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب جهاددانشگاهی برای افزایش فعالیت‌ها در استان قزوین، اظهار کرد: این نهاد با یک نگاه علمی و غیردرآمدی صرف، فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.

استاندار قزوین ادامه داد: جهاددانشگاهی می‌تواند در استان قزوین در چند زمینه‌ی تخصصی وارد شود و اجرای عملیاتی بین بخش علمی، کشاورزی و صنعتی را برقرار کند.

بازدید2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز