استاندار در سال روز سفر رهبری به قزوین:

رهنمودهای رهبری چراغی فراروی مدیران است

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۲:۳۴
کد خبر: ۷۸۸۸۲۸
رهنمودهای رهبری چراغی فراروی مدیران است
استاندار قزوین در پیامی با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان گفت: رهنمودها و دستاوردهای سفر رهبری؛ چراغی فراروی مدیران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن گرامی داشت 25 آذر سال روز سفر مقام معظم رهبری به استان اظهارکرد: رهنمودها و دستاوردهای سفر رهبری؛ چراغی فراروی مدیران است که از آنها باید بصورت شایسته استفاده شود.

متن پیام استاندار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

25 آذر ماه؛ سال روز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به استان قزوین یک روز خاطره انگیز، اثرگذار و ماندگار در حیات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دیار دار المومنین قزوین در دوران بعد از انقلاب اسلامی می باشد که برگ زرینی از دفتر تاریخ پر از افتخار مردم این استان را به خود اختصاص داده است.

این سفر معنوی و به یادماندنی آثار فرهنگی و مادی فراوانی را برای استان قزوین در پی داشت که اجرا و بهره برداری از364 پروژه در سرفصل ها و محورهای مختلف با  اعتباری بالغ بر 2095 میلیارد ریال از جمله برکات و ثمرات شیرین سفر  معظم له به استان قزوین بود که به طور کامل اجرایی و محقق شد.

ضمن گرامی داشت این مناسبت تاریخی و فرهنگی امید است آموزه ها و رهنمودها ی معظم له در این سفر همچون گذشته بتواند چراغ راهی فراروی مسئولان و گروه های مختلف در تدوین اسناد توسعه، سیاست های کلان و برنامه های اجرایی برای استان سرفراز قزوین در  محورهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و  علمی  باشد و  به عنوان میراث معنوی و پشتوانه فرهنگی استان پاس داشته شود.

عبدالمحمد زاهدی

استاندار قزوین

استاندار1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز