رئیس دانشگاه پیام نور قزوین:

ارتباط صنعت و دانشگاه در هفته پژوهش مورد توجه است

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۱:۳۱
کد خبر: ۷۸۸۸۴۳
ارتباط صنعت و دانشگاه در هفته پژوهش مورد توجه است
رضا رسولی شربیانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین گفت: در هفته پژوهش ارتباط صنعت و دانشگاه مورد توجه جدی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه پیام نور قزوین در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین که به میزبانی این دانشگاه برگزار شد با تاکید بر لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: مهم ترین بحثی که در هفته پژوهش و در قالب برگزاری نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت؛ ارتباط صنعت و دانشگاه است.

رسولی شربیانی با اشاره به تلاش های فراوان برای برپایی این نمایشگاه افزود: قبل و بعد از برگزاری نمایشگاه سعی می شود ارتباط صنعت و دانشگاه پررنگ شود.

وی ادامه داد: از 40 غرفه مستقر در این نمایشگاه 18 غرفه مربوط به اصحاب اقتصاد و صنعت و ارتباط آنها با دانشگاه است.

رسولی شربیانی اذعان کرد: در کنار برگزاری نمایشگاه الگویی برای ارتباط هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه درنظرگرفته شده است تا شاهد افزایش همکاری این دو حوزه باشیم.

وی تاکیدکرد: اکثر کارگاه هایی که به مناسبت هفته پژوهش برگزارمی شود به مقوله ارتباط تولید و دانش اختصاص دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین تصریح کرد: سخنرانی ها در این هفته بیشتر در حوزه علوم انسانی کاربردی خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل غرفه تخصصی در این نمایشگاه گفت: غرفه تخصصی نشست صنعت و دانشگاه متشکل از دانشگاه های پیام نور و علوم پزشکی و آزاد قزوین در این نمایشگاه تشکیل شده و پیرامون مباحث مرتبط بحث و تبادل نظر می شود.

رسولی شربیانی با تاکید بر مستندسازی دستاوردهای نمایشگاه اذعان کرد: بعد از اتمام نمایشگاه تمام دستاوردهای آن را از طریق صداوسیما و رسانه ها مستند سازی می کنیم.

وی ادامه داد: سعی می کنیم نمایشگاه امسال متفاوت تر از هرسال باشد و در همین زمینه تا برگزاری نمایشگاه سال آینده جلسات منظمی با اصحاب پژوهش و صنعت خواهیم داشت.

رسولی شربیانی با اشاره به مهم ترین اهداف نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه علاوه بر پروسه ارتباط صنایع با دانش افزایش تعداد بازدیدکنندگان در دستورکار قراردارد.

وی با تقدیر از همراهی خوب آموزش و پرورش افزود: روزانه 800 دانش آموز دبیرستانی از این نمایشگاه بازدید می کنند ضمن اینکه دانشجویان هم در جریان این نمایشگاه قرارخواهندگرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین اذعان کرد: نسل نوجوان با بازدید از این نمایشگاه انگیزه پژوهشی بدست خواهند آورد.

رسولی شربیانی در خاتمه ابرازکرد: از استانداری و سازمان برنامه و بودجه و دانشگاه آزاد و علوم پزشکی و پارک علم و فناوری قزوین بواسطه همکاری در برپایی این نمایشگاه تشکر می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز