با درخشش در حوزه "حمل‌ونقل پاک" و "مدیریت اتوبوسرانی"؛

وزیر کشور از شهرداری قزوین تقدیرکرد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۵:۳۶
کد خبر: ۷۸۸۸۷۸
وزیر کشور از شهرداری قزوین تقدیرکرد
شهرداری قزوین با درخشش در حوزه "حمل‌ونقل پاک" و "مدیریت اتوبوسرانی" مورد تقدیر وزیر کشور قرارگرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در همایش ملی حمل‌ونقل از شهرداری قزوین به‌دلیل فعالیت اثربخش و شایسته در حوزه "حمل‌ونقل پاک" و "مدیریت و نگهداری ناوگان اتوبوسرانی و بازسازی ناوگان فرسوده" توسط رحمانی فضلی، وزیر کشور تقدیر شد.

در این همایش که به‌مناسبت ۲۶ آذرماه، روز ملی حمل‌ونقل و با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و معاونان وی، دکتر جمالی‌نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نیره سادات پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد ملی ایران، پیروز حناچی شهردار تهران و شهرداران، مدیران و فعالان حوزه حمل‌ونقل کشور در سالن وزارت کشور برگزار شد، منتخبان و فعالان این حوزه در رشته‌های مختلف معرفی و تقدیر شدند.

شهرداری‌ قزوین به دلیل اقدامات زیرساختی و فرهنگی گسترده در زمینه دوچرخه‌سواری از جمله احداث ۴۸ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری، ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر، احداث زیرگذر و روگذر مخصوص دوچرخه، نصب تابلوهای راهنمایی ویژه دوچرخه، برگزاری همایش‌های مردمی دوچرخه‌سواری، تقدیر از دانش‌آموزان دوچرخه‌سوار و... به‌ عنوان شهرداری برگزیده انتخاب شد.

همچنین در این مراسم از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین به‌ دلیل مدیریت شایسته جابجایی مسافران اربعین و بازسازی و نوسازی ناوگان فرسوده تقدیر شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز