مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین خبر داد:

تخصیص یک میلیارد و صد میلیون تومان به دهستان چقور

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۵:۵۲
کد خبر: ۷۸۹۳۸۰
تخصیص یک میلیارد و صد میلیون تومان به دهستان چقور
مدیرکل دفتر روستایی و شورا های استانداری قزوین از تخصیص یک میلیارد و صد میلیون تومان به دهستان چقور از توابع طارم سفلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی و شورا های استانداری قزوین در بازدید ازدهستان چقور منطقه طارم سفلی و در جمع اهالی این منطقه در سخنانی گفت: در دفتر روستایی استانداری مالیات بر ارزش افزوده بین دهیاری ها و روستا های فاقد دهیاری توزیع می‌شود که از ابتدای سال 96 تا آذر ماه سال جاری در دهستان چقور بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

نجفی تاکید کرد: مسائل و مشکلات بخش طارم سفلی از کانال دستگاه های اجرایی استان پیگیری می‌شود اگرچه منابع و امکانات محدود ومطالبات مردم نا محدود است که باید برای حل این مشکلات به دنبال راهکار مناسب بود.

مدیرکل دفتر روستایی ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده بر اساس سرانه جمعیت توزیع می شود که ملاکش سر شماری است که متاسفانه از ابتدای سال 97 اعتبارات مربوط به عوارض سوخت و دخانیات در بین دهیاری ها توزیع نشده است.

نجفی با اشاره به انجام پروژه های مشارکتی بیان داشت: انجام پروژه های مشارکتی دهیاری ها وطرح های محرومیت زدایی با حمایت دولت  و قرارگاه پیشرفت و آبادانی صورت می گیرد و بخشی از این طرح ها نیز با همراهی و مشارکت اهالی روستا ها می باشد که در این راستا اقدامات خوبی در قالب طرح های مشارکتی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر همکاری و ورود دهیاری ها، شوراهای اسلامی روستا و تعاونی دهیاری ها در اجرای طرح های اقتصادی گفت: مجوز بازارچه فروش محصولات زیتون در حاشیه اتوبان با پیگیری مجموعه  مدیریت استان و همکاری سازمان حمل نقل جاده ای اخذ شده که 74 روستا در منطقه طارم سفلی از درآمد این طرح بهرمند خواهند شد.

نجفی در ادامه تاکید کرد:  دهیاری ها به دنبال خود کفایی و منابع درآمدی پایدار باشند و این آمادگی وجود دارد که تسهیلات ارزان در اختیارشان قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز