رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین عنوان کرد؛

بانک کشاورزی بازوی توانمند جهاد کشاوزی قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۹:۲۷
کد خبر: ۷۸۹۴۱۷
بانک کشاورزی بازوی توانمند جهاد کشاوزی قزوین
رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین از بانک کشاورزی به عنوان بازوی توانمند این سازمان در توسعه این بخش یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوی؛ فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در جلسه کارگروه تجهیز منابع مالی مورد نیاز بخش کشاورزی استان گفت: بخش اعظم توسعه کشاورزی از منابع مالی بانک کشاورزی تغذیه می شود و این بانک به عنوان بازوی توانمند این بخش شناخته می‌شود.

خمسه افزود: تعامل و همکاری دوجانبه بین بانک کشاورزی و فعالان این بخش باعث شده تا افزایش اعتبارات بانکی بیش از پیش مهم جلوه کند.

وی اضافه کرد: این بانک تنها نهاد مالی عامل با سازمان جهاد کشاورزی است و بیشترین منابع این بانک در راستای تولیدات بخش کشاورزی صرف می شود.

خمسه با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در بانک کشاورزی تصریح کرد: فعالان بخش خصوصی و کشاورزی باید به منظور حمایت بیشتر از خودشان به افزایش اعتبارات مالی این بانک مساعدت کنند.

وی گفت: استان قزوین با اینکه یک درصد خاک کشور را تشکیل می دهد، اما ۴ درصد محصولات باغی و زراعی در این استان تولید می شود و سالیانه شاهد چهار میلیون تن محصولات هستیم.

خمسه اظهار داشت: با وجود اینکه بانک کشاورزی بیشترین تسهیلات و خدمات را به بخش کشاورزی ارایه می کند، اما میزان گردش مالی در این بانک بسیار پایین است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: پیشبرد اهدافی نظیر آبیاری تحت فشار، تسهیلات توسعه پایدار روستایی، کمک های فنی و تسهیلات بخش کشاورزی تنها در گروه توانمندی و اعتبارات بیشتر بانکی است.

این جلسه با حضور قاسمی زانیانی قائم مقام معاونت برنامه ریزی اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در سالن جلسات باغستان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز