استاندار در شورای مبارزه با مواد مخدر:

مبارزه با سوداگران مرگ یک پروسه طولانی است

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۸۹۶۴۲
مبارزه با سوداگران مرگ یک پروسه طولانی است
"عبدالمحمد زاهدی" در شورای مبارزه با مواد مخدر: مبارزه با سوداگران مرگ نه تنها یک کار مقطعی نیست بلکه نیازمند یک پروسه طولانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در نهمین نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مبارزه با سوداگران مرگ یک کار مقطعی و کوتاه مدت نیست بلکه بسیار طولانی خواهد بود و باید با هم اندیشی بتوانیم فعالیت موثری در این حوزه از خود نشان دهیم.

وی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر دائما درحال ایجاد راهکارهای نو برای سودآوری و فعالیت بیشتر هستند بنابراین باید از شیوه های جدید برای مبارزه در این خصوص استفاده کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر یافته و قاچاقچیان نیز مدام از راهکارهای جدید برای توسعه فعالیت کاری خود استفاده می‌کنند.

زاهدی تاکید کرد: فروش مواد مخدر از تجارت‌های پرسود اقتصادی محسوب می‌شود و فعالان این عرصه از هر نوع ابزار سنتی و مدرن بهره در کار خود بهره می گیرند.

استندار قزوین با قدردانی از فعالیت های مجموعه مدیریت شهری در حوزه پیشگیری، خاطرنشان کرد: باید شهرداری های استان اقدامات مجموعه مدیریت شهری قزوین در این خصوص را سرلوحه خویش قرار دهند و این موضوع مورد تصویب قرار گیرد.

زاهدی در پایان فعالیت های انجام شده برای فراهم کردن مراکز نگهداری معتادان متجاهر مرد و زن در شهر قزوین را مثبت ارزیابی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز