معاون اقتصادی استاندار:

باید قیمت ها مانند دلار ریزش داشته باشد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۳:۵۰
کد خبر: ۷۸۹۶۵۰
باید قیمت ها مانند دلار ریزش داشته باشد
منوچهر حبیبی در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین: همزمان با کاهش قیمت دلار باید شاهد ریزش قیمت ها در بازار باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین با اشاره به پیش رو بودن شب یلدا، گفت: با توجه به ثابت ماندن تقریبی و نزول قیمت دلار باید برخلاف همیشه بازار کاهش قیمت ها را تجربه کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: با توجه به دید و بازدیدهای مردم در این شب باید بسترهای لازم برای رضایت مردم فراهم گشته و به گونه ای عمل کنیم تا شهروندان در خریداری اقلام مربوط به یلدا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: نباید از نظارت بر قیمت ها به هیچ عنوان غفلت کرد و با توجه به منطقی بودن قیمت‌های ستاد تنظیم بازار باید این موضوع اطلاع رسانی شود و با متخلفان و گران فروشان نیز با قاطعیت برخورد کرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال به تدریج باید نظارت های تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بیش از پیش و محسوس تر از قبل دنبال شود.

حبیبی همچنین با اشاره به بالا بودن قیمت برخی از اجناس مصرفی مردم در بازار، خاطر نشان کرد: باید به صورت جز به جز قیمت ها را رصد کرده و نسبت به هیچ قیمت نا متعارفی نباید بی تفاوت بود.

وی با بیان اینکه میوه و گوشت قرمز و سفید به میزان کافی در سردخانه ها موجود است و کمبودی وجود ندارد که بخواهد بر قیمت ها تاثیر بگذارد، افزود: با عکس العمل درست و به موقع در اتفاقات بازار می توان از بسیاری از اختلال ها در حوزه عرضه و قیمت اجناس جلوگیری کرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین همچنین بر لزوم کنترل بازار گوشت و عرضه دام تاکیدکرد و گفت: براساس مصوبه شورای تامین استان خروج دام زنده از استان ممنوع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز