معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین نوید داد:

قزوینی ها صاحب زمین چمن مصنوعی می شوند

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۲:۰۰
کد خبر: ۷۹۰۰۸۵
قزوینی ها صاحب زمین چمن مصنوعی می شوند
سید محمد علمی گفت: احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در دستور کارمدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین، اظهارکرد: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان به ویژه نوجوانان شهر و پر کردن اوقات فراغت آنها، پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

علمی اذعان کرد: احداث زمین های ورزشی در ناحیه مینودر و شهرک دانش به جهت رفاه حال شهروندان و توازن امکانات شهری در حال اجراست.

این مقام مسئول در تشریح ویژگی های فنی این پروژه ها اظهار کرد: زمین ورزشی محله  دانش با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد ریال در مساحت 1056 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بیان کرد: زمین ورزشی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین با اعتبار مصوب 2.5میلیارد ریال و با مساحت 850متر مربع و پیشرفت فیزیکی 15 درصد در حال احداث است و افزود پس از بهره برداری، این فضای ورزشی برای تمامی شهروندان قابل استفاده است.

علمی همچنین در خصوص پروژه زمین ورزشی محله مینودر گفت: این زمین ورزشی در مساحت 2200 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال و با 95 درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرای این فضای ورزشی شامل کف سازی، نصب چمن مصنوعی، دروازه، نیمکت، ایجاد روشنایی و فنس کشی است که مطابق با استاندارهای مورد نیازساخته شده و به زودی دراختیار علاقمندان به ورزش در این محله قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز