معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

انتخابات هیئت مدیره انجمن فرآوری انگور استان قزوین برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۶:۴۱
کد خبر: ۷۹۰۶۶۳
انتخابات هیئت مدیره انجمن فرآوری انگور استان قزوین برگزار شد
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از برگزاری مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره انجمن فرآوری انگور استان قزوین توسط خوشه فرآوری انگور و با همکاری شرکت شهرکهای استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ " شهریار کشاورز " معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات انجمن فرآوری محصولات انگور استان قزوین اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف و برنامه های حمایتی از خوشه فرآوری انگور و مطابق دستور العمل توسعه خوشه های صنعتی، نگاه ویژه ای به این بخش صنعتی و توسعه برای صنعت کشمش و انگور استان و کشور شده است که با این رویکرد انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن فرآوری محصولات انگور استان با حضور 21 نفر از اعضا خوشه، نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و قزوین برگزار شد.

وی گفت: انجمن فرآوری محصولات انگور استان قزوین به عنوان شبکه فراگیر خوشه صنعتی چانه زنی برای پیشبرد اهداف توسعه ای را بر عهده خواهد داشت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از فعالیت بیش از 50 واحد صنعتی در حوزه تولید محصولات فرآوری انگور در استان خبر داد و تصریح کرد: محصول انگور و فرآورده های آن یکی از اولویت ها و ظرفیت های مهم استان می باشد که ظرفیت بالایی نیز در افزایش تولید و توسعه اشتغال و تولید ثروت در استان دارد.

کشاورز از راه اندازی کنسرسیوم صادراتی در عراق خبر داد و افزود: قبلا دفتر کنسریوم صادراتی تکوین با هدف حمایت ومشارکت تمام اعضای خوشه فرآوری انگور قزوین برای حضور پرتوان در بازارهای خارجی به ویژه روسیه در شهر مسکو راه اندازی شده بوه و دومین دفتر کنسرسیوم صادراتی کمتر از یک ماه آینده با حضور مسئولین ایرانی و عراقی در شهر بغداد گشایش خواهد یافت.

پس از برگزاری انتخابات، آقایان عبدالله طاهرخانی( شرکت رزتاک نگین )، عبدالصمد رحمانی( شرکت تاک نشان اطمینان )، مجتبی شهرامیار( شرکت توسعه بازار راسن) ، سپهدار هاشمی( شرکت تاک جهان احسان ) و سید محمد میرابی ( شرکت توسعه صادرات کاسپین ) به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و عبدالله علم بیگی به عنوان بازرس اصلی هیئت مدیره انجمن فرآوری انگور استان قزوین با رای اعضا به مدت دوسال انتخاب شدند.

 

نظر شما
پرونده ویژه