استاندار قزوین مطرح کرد؛

اهمیت ثبت هویت در سیاست گذاری‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۰:۵۴
کد خبر: ۷۹۱۳۰۱
اهمیت ثبت هویت در سیاست گذاری‌ها
استاندار قزوین ثبت هویت در سیاست گذاری‌ها را با اهمیت دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به مناسبت سوم دی ماه؛ روز ملی ثبت احوال و فرارسیدن یکصدمین سال تاسیس سازمان صدور پیامی ضمن تبریک این روز گفت: امروزه اهمیت ثبت هویت، آمار و اطلاعات و نقش آن در سیاست گذاری ها و تصمیم سازی ها برهیچ کس پوشیده نیست.

متن کامل پیام بدین شرح است:

 امروزه اهمیت ثبت هویت، آمار و اطلاعات و نقش آن در سیاست گذاری ها و تصمیم سازی ها برهیچ کس پوشیده نیست و بخش مهمی از این چرخه به مطالعه و بررسی شاخص های جمعیتی اختصاص می یابد که در بین آنها ثبت وقایع چهار گانه حیاتی به عنوان شاخص تاثیر گذار برجمعیت مجسوب می شود.

سازمان ثبت احوال کشور به عنوان متولی ثبت وقایع چهار گانه حیاتی طی دهه های اخیر توانسته است همزمان با رشد فن آوری و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز نقش به سزایی در تعالی سازمان و ارائه خدمت به مردم و دستگاه های اجرایی ایفا نماید، بنحوی که با صدور کارت هوشمند ملی و کار بردی کردن در آینده ای نزدیک، تحول بنیادی در ارائه خدمات و استفاده از نظام دولت الکترونیک از یک سو و افزایش سطح رضایت مندی ارباب رجوع و شهروندان از سویی دیگر را شاهد خواهیم بود.

به بهانه یک سده خدمت سازمان ثبت احوال کشور و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان خدوم این سازمان، سوم دی ماه سال روز تاسیس ثبت احوال کشور را به همکاران ثبت احوال تبریک گفته و انشا ا.. در راه تلاش و کوشش و دسترسی به اهداف عالیه نظام همواره موفق و موید باشید.

عبدالمحمد زاهدی

استاندار قزوین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز