مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

ارسال صورتحساب گاز از طریق سامانه پیامکی

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۲:۳۴
کد خبر: ۷۹۲۲۲۵
ارسال صورتحساب گاز از طریق سامانه پیامکی
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از فراهم شدن امکان ارسال صورتحساب از طریق سامانه پیامکی به مشترکین این شرکت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: مشترکین گاز در اقصی نقاط استان می توانند از طریق سامانه پیامکی صورتحساب گاز خود را به صورت پیامک دریافت کنند.

وی اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم عزیز استان، مشترکین گاز می‌توانند با ارسال شماره اشتراک خود به شماره 200003194 آخرین صورتحساب مصرفی گاز خود را دریافت و نسبت به تسویه حساب اقدام کنند.

 این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین در مواقعی که مشترکین گاز در هنگام مراجعه مامور کنتور خوان در منزل نباشند مشترکین گرامی می توانند با ارسال (شماره اشتراک گاز * 5 * پنج رقم کار کرد کنتور)به شماره 200003194 رقم کارکرد کنتور خود را در سامانه ثبت و به صورت پیامکی صورتحساب دوره خود را دریافت کنند.

 مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین افزود: این طرح زمینه ای فراهم می کند تا آن دسته از مشترکین گاز که به هر علتی دسترسی به آخرین قبض گاز خود را ندارند بدون مراجعه به اداره های گاز استان از صورتحساب گاز واحد مسکونی یا تجاری خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه نرم افزار موبایل شرکت گاز استان قزوین نیز با امکانات مختلفی از جمله پرداخت، مدیریت اشتراک، لیست قبض های گذشته، وضعیت استفاده فعلی، جزئیات قبض و اعلام کارکرد نیز برای مشترکین این شرکت فراهم شده است، تصریح کرد: مشترکین می توانند با مراجعه به سایت www.nigc-qazvin.ir برنامه اندروید مشترکین گاز را دریافت و از خدمات آن استفاده کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز