به میزبانی دامپزشکی صورت گرفت؛

برگزاری مجمع مدیران کل دامپزشکی منطقه ۴ کشور در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۹:۱۸
کد خبر: ۷۹۲۶۸۵
برگزاری مجمع مدیران کل دامپزشکی منطقه ۴ کشور در قزوین
مجمع مدیران کل دامپزشکی منطقه 4 کشور به میزبانی استانی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مدیران کل دامپزشکی استان های آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین روز گذشته در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان قزوین تشکیل جلسه دادند.

دکتر حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین پس از خوش آمد گویی به میهمانان ضمن بیان گزیده ای از تاریخچه قزوین و توانمندی های استان در زمینه دام  و طیور و دامپزشکی مطالبی را پیرامون موقعیت استراتژیک استان قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت استان های شرق به غرب و شمال به جنوب که مسیر نقل و انتقال دام می باشد مطرح کرد.

دکتر زینالی تصریح کرد: صنعت پرورش طیور استان قزوین به ویژه مرغ تخم گذار تجارتی در کشور حائز اهمیت است و در حدود 10 درصد از تخم مرغ کشور در واحدهای پرورش طیور تخم گذار تجارتی استان قزوین تولید می شود.

در ادامه جلسه بر تقویت همکاری بین بخش خصوصی و دولتی تاکید شد و در خصوص مواردی که مانع اجرای ضوابط بهداشتی می شود بحث و تبادل نظر گردید

جلسات منطقه ای در سطح ادارات کل دامپزشکی استانها طی سال به صورت منظم برگزار می شود و در هر دوره مدیر کل یک استان ریاست دوره ای مجمع مدیران کل منطقه را بر عهده دارد.

در این جلسه با رای اعضا مجمع دکتر بهداد مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی به عنوان رئیس مجمع مدیران کل دامپزشکی منطقه 4 انتخاب شد.

در ادامه این جلسه اعضا مجمع از دهکده حیات طبیعت باراجین قزوین بازدید کرده و در جریان نظارت های بهداشتی و نحوه همکاری اداره کل دامپزشکی استان قزوین با مجموعه دهکده حیات طبیعت قرار گرفته و  از دهکده حیات طبیعت به عنوان یک مجموعه بی نظیر در کشور یاد شد که در آن حیوانات آسیب دیده و... در شرایط بهداشتی و قرنطینه ای مناسب نگهداری می شوند و ضمن انجام اقدامی خداپسندانه این پارک در زمینه جذب توریست نقش بسزایی خواهد داشت. 

 

نظر شما