مدیرعامل حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبرداد:

فراهم شدن شارژ پلاک خودرو از طریق نرم افزار همراه پارک

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۹۴۸۲۰
فراهم شدن شارژ پلاک خودرو از طریق نرم افزار همراه پارک
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از فراهم شدن امکان شارژ پلاک خودرو از طریق نرم افزار همراه پارک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: دانلود نرم افزار همراه پارک به منظور اطلاع شهروندان از تراکنش های پارک حاشیه ای که انجام می دهند از سایت شرکت Elitiet امکان پذیر شد.

جهانگیری اذعان کرد: با توجه به فعالیت شرکت Elitiet در زمینه پارکینگ های حاشیه معابر سطح شهر قزوین، امکان شارژ پلاک خودرو از طرق مختلف امکان پذیر است.

وی افزود: بر این اساس شهروندان می توانند پلاک خودروهای خود را از طریق پایگاه اینترنتی این شرکت، مراجعه حضوری به پارکبان و استفاده از نرم افزار همراه پارک شارژ کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان تر آنان به نرم افزار همراه پارک، این نرم افزار در پایگاه www. Elitiet.ir قرار داده شده است.

جهانگیری با اشاره به مزایای استفاده از نرم افزار همراه پارک تصریح کرد: شارژ پلاک خودرو، آگاهی از زمان و مکان تراکنش های انجام شده از جمله مزایای این نرم افزار بوده و شهروندان با نصب این نرم افزار برای انجام این امور نیازی به مراجعه حضوری به پارکبان ندارند.

وی یادآور شد: شهروندان عزیز با مراجعه به سایت مذکور می توانند نرم افزار همراه پارک را دانلود کرده و وضعیت تراکنش ها و شارژ پلاک خودرو خود را برای استفاده از خدمات پارکینگ های حاشیه ای مدیریت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز