سرپرست هیات سوارکاری شهرستان قزوین:

سوارکاری را در شهرستان قزوین احیا می کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۴:۳۲
کد خبر: ۷۹۴۹۶۸
سوارکاری را در شهرستان قزوین احیا می کنیم
بهرام خیرخواه در گفت و گوی اختصاصی با برنا: با برنامه ها و اقدامات لازم، سوارکاری را در شهرستان قزوین احیا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "بهرام خیرخواه" سرپرست هیات سوارکاری شهرستان قزوین پس از انتصاب به این سمت در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به اهداف و برنامه های خود گفت: در قالب برنامه ریزی و هدف گذاری و جذب علاقه مندان سوارکاری را در شهرستان قزوین احیا می‌کنیم.

خیرخواه با اشاره به سابقه حضور در راس هیات سوارکاری استان قزوین گفت: با تقاضای رئیس هیات سوارکاری استان قزوین به این سمت منصوب شدم و امیدوارم بتوانم در این زمینه کمک کنم.

وی با بیان اینکه هم اکنون با تمام استان ها همکاری می کنم افزود: باتوجه به عرق و تعصبی که نسبت به استان خودم دارم می خواهم سوارکاری شهرستان قزوین را متحول کنم.

خیرخواه درخصوص اهداف و برنامه های خود برای هیات توضیح داد: تصمیم داریم بر باشگاه ها نظارت و خروجی را احساس و اسب داران را بیشتر کنیم.

وی با تاکید بر پیش بینی برگزاری رقابت های مختلف اسب سواری عنوان کرد: رقابت های اسب سواری در اشکال مختلف (شوهای سواره و استقامت و رشته های دیگر که مغفول مانده اند) برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات سوارکاری شهرستان قزوین افزایش علاقه مندان به سوارکاری و استعدادیابی را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد.

خیرخواه با تاکید بر افزایش پتانسیل سوارکاری شهرستان قزوین افزود: دانش افزایی و بالابردن علم مردم در این زمینه و برگزاری کلاس های مختلف و کارگاه های آموزشی مهم ترین برنامه های آتی هیات خواهد بود.

وی با اشاره به ساماندهی و نهادینه کردن سوارکاری در شهرستان قزوین اذعان کرد: البته ارتباط تنگاتنگی هم با سایر شهرستان های استان خواهیم داشت و هدفمان پیشرفت ورزش است.

این پیشکسوت سوارکاری اذعان کرد: به رفع کمبودها کمک خواهیم کرد و درصدد هستیم قزوین به جایگاه اصلی خود در سوارکاری برسد.

خیرخواه با تاکید بر نقش سرمایه گذاری در سوارکاری تصریح کرد: سرمایه گذاری حرف اول را در سوارکاری می زند بنابراین جذب سرمایه گذار و آشناکردن آحاد مردم با این رشته یکی از مهم ترین برنامه های ما خواهد بود.

وی درخصوص انتخاب سایر اعضای هیات گفت: هفته آینده کادر اجرایی هیات تکمیل می شود.

خیرخواه ادامه داد: هیات شهرستان موقتا در دفتر هیات سوارکاری استان قزوین مستقر می شود ولی در آینده تشکیلات شهرستان را هر هفته در یکی از دفاتر باشگاه ها خواهیم داشت.

سرپرست هیات سوارکاری شهرستان قزوین2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز