معاون آموزش و پژوهش هلال احمر قزوین خبرداد:

دومین مرحله آزمون آمادگی در برابر مخاطرات در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴:۰۶
کد خبر: ۷۹۵۲۲۴
دومین مرحله آزمون آمادگی در برابر مخاطرات در قزوین
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قزوین از برگزاری دومین مرحله آزمون آمادگی در برابر مخاطرات در این جمعیت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تهمینه ابراهیمی، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: دومین مرحله آزمون مربیان متقاضی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات "ویژه گروه های اجتماعی" سه شنبه 11 دی ماه با حضور 30 نفر، به‌ صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با عنایت به برگزاری مرحله اول آزمون مربیان متقاضی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات در ماه گذشته و نیاز مجدد استان ها به مربیان بیشتر جهت پوشش جامعه هدف، آزمون مذکور برای دومین بار برگزار شد که پذیرفته شدگان در صورت کسب امتیاز لازم، گواهی مربیگری دریافت می کنند.

ابراهیمی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات "ویژه گروه های اجتماعی" را با رویکرد افزایش آمادگی مردم در برابر مخاطرات و حوادث غیرمترقبه دانست و اظهار داشت: در راستای حساس سازی همگانی برای ارتقای آمادگی و مواجه با مخاطرات و زمینه سازی تغییر نگرش عموم مردم این جمعیت برنامه های آموزشی فشرده و گسترده ای را درسطح استان با همکاری مربیان در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه عنوان کرد: آموزش همگانی مردم و توسعه اعتماد از ماموریت های اصلی هلال‌احمر است که تلاش می‌شود این امر محقق شود.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین جدی گرفتن آموزش ها برای آمادگی در برابر مخاطرات و حوادث مختلف را مهم دانست و اظهار داشت: با بهره گیری از این آموزش ها مردم می‌توانند بهنگام وقوع حوادث علاوه بر محافظت از خود و اطرافیانشان به سایر آسیب دیدگان نیز کمک فوری بدهند.

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر قزوین1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز