مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

گازرسانی به ۱۹۳واحد صنعتی- تولیدی در استان قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰:۳۵
کد خبر: ۷۹۵۳۰۹
گازرسانی به ۱۹۳واحد صنعتی- تولیدی در استان قزوین
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی به 193واحد صنعتی- تولیدی در این استان در 9ماهه ابتدایی امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در 9 ماهه ابتدایی امسال، 193 واحد صنعتی استان قزوین در مناطق مختلف استان به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

مفردبوشهری افزود: با گازرسانی به این 193 واحد، تعداد واحدهای صنعتی برخوردار از گاز طبیعی در استان به 2 هزار و 993 واحد رسیده است که این واحدهای تولیدی از گاز به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می کنند.

وی بودجه هزینه شده برای گازدار شدن این واحدها را 85 میلیارد ریال اعلام کرد که از محل اعتبارات بند ق بودجه تامین شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به آمادگی شرکت گاز استان قزوین برای تحویل حداکثری گاز به صنایع استان گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب گاز به کارخانه ها و واحدهای صنعتی استان تحویل شده است وطبق آمار موجود در 7 ماهه نخست امسال نیز بیش از 692 میلیون متر مکعب گاز تحویل صنایع شده است که این مقدار جدا از 2میلیارد متر مکعب گازی است که به نیروگاه شهید رجایی به عنوان یک واحد صنعتی عظیم تحویل شده است.

مفردبوشهری همچنین از گازرسانی به 49 واحد تولیدی- صنعتی دیگر دردهه فجر امسال خبرداد و اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صرف هزینه ای معادل 29 میلیارد ریال، 49 واحد تولیدی به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و استان قزوین در شاخص گازرسانی به صنایع همچنان جز استان های پیشرو کشور خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز