رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خبرداد:

کشف ۵۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۳:۳۶
کد خبر: ۷۹۵۳۱۵
کشف ۵۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در قزوین
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از کشف 500کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در یکی از سردخانه های قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر مهدی جلوخانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اعلام این خبر گفت: 500کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در یکی از سردخانه های قزوین کشف و معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین اذعان کرد: پیرو بازدیدهای مستمر بازرسین واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهر قزوین، در مورخه 97/10/10 طی بازدید به عمل آمده از سردخانه یک واحد عرضه در مرکز شهر قزوین مقدار 530 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی از قبیل گوشت گوساله، گوشت مرغ و آلایش خوراکی طیور که همگی آنها تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف بوده اند کشف و محموله مکشوفه در واحد تبدیل ضایعات یکی از کشتارگاه های استان مورد معدومسازی قرار گرفت.

دکتر جلوخانی در همین راستا از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی توسط مراکز عرضه فرآورده های خام دامی (قصابی، مرغ فروشی و... )، رستوران ها، تالارهای پذیرایی، مراکز آموزشی و درمانی، مراتب را از طریق سامانه پیامکی50001512 به اداره کل دامپزشکی استان قزوین اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت به تخلف گزارش شده رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز