مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

جهان پهلوان تختی الگوی کامل برای ورزشکاران است

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۴:۲۹
کد خبر: ۷۹۷۴۴۴
جهان پهلوان تختی الگوی کامل برای ورزشکاران است
عباس علایی مقدم: جهان پهلوان تختی اسوه اخلاق و مردانگی و الگوی کامل برای ورزشکاران است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در جمع معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: جهان پهلوان تختی الگوی کامل رعایت اخلاق پهلوانی است و این اخلاق و منش در ورزش باید در اولویت فعالیت قهرمانان و ورزشکاران باشد.

وی افزود: همیشه یاد و خاطره این بزرگوار به بهترین وجه ممکن باقی خواهد ماند، از این‌رو فقط نباید سالی یک مرتبه درباره وی صحبت شود، بلکه باید همیشه از خصلت و مردانگی‌های تختی برای جوانان و نوجوانان سخن گفته شود تا ورزشکاران نسل جدید تختی را الگوی خود قرار دهند.

علایی مقدم جهان پهلوان تختی را به عنوان الگوی کامل رعایت اخلاق پهلوانی معرفی کرد و افزود: این اخلاق و منش در ورزش باید در اولویت باشد و نباید در حاشیه قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به وجه تمایز جهان پهلوان تختی نسبت به دیگر قهرمانان اظهار داشت: لطف خداوند شامل حال جهان پهلوان تختی شد، وی همواره در خاطره‌ها باقی خواهد ماند و برای همیشه زنده است.

علایی مقدم افزود: تختی همیشه در قلب ما به عنوان یک قهرمان صرف نبوده است و او را به عنوان یک پهلوان کامل می‌شناسیم.

وی اظهار داشت: مردم استان قزوین از گذشته با خصلت پهلوانی شناخته شده‌اند و ما پهلوانان بزرگی را در قزوین داشته و داریم و ورزشکاران باید به گونه‌ای رفتار کنند که این خصلت ارزشمند خدشه‌دار نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه گفت: جوانان سعی کنند تنها یک قهرمان نباشند، بلکه پهلوان هم باشند و اگر می‌خواهند حرفی برای گفتن در ورزش قهرمانی داشته باشند، باید مسیر جهان پهلوان تختی را که همان پهلوانی است در پیش بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز