فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خبرداد:

کشف ۵۵سکه تقلبی با دستگیری یک نفر در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۹۷۹۲۸
کشف ۵۵سکه تقلبی با دستگیری یک نفر در قزوین
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 55عدد سکه تقلبی و دستگیری یک نفر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ "رسول فراهانی" فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اعلام این خبر گفت: 55 عدد سکه تقلبی در قزوین کشف و یک نفر در این خصوص دستگیرشد.

سرهنگ فراهانی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش سکه های تقلبی در سطح شهر قزوین به صنف طلا فروشان و کلاهبرداری از 2 صنف طلا فروشی و فروش 10 عدد سکه تقلبی "پارسیان " بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و واحد گشت به محل اعزام شد.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام توسط پلیس و کسب سرنخ هایی از هویت فرد کلاهبردار، ماموران با مراقبت های نا محسوس پلیسی فرد مورد نظر را در "سه راهی خیابان خیام" شناسایی و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجوئی از متهم تعداد 29 سکه تقلبی پارسیان کشف و وی به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین عنوان کرد: در بازجوئی و بررسی های ماموران مشخص شد فرد کلاهبردار غیر بومی استان بوده و با اسکان در یکی از مسافرخانه ها نسبت به تردد در شهر و فروش سکه های تقلبی اقدام می کرد.

سرهنگ فراهانی تصریح کرد: در بازرسی از محل اسکان متهم در مسافرخانه تعداد 16 سکه نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه جمعا تعداد 55 سکه تقلبی کشف شد بیان داشت : متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما