دو آزمون مهم پیش روی تیراندازی با کمان قزوین؛

کماندار آبیکی در راه جام جهانی فرانسه و امریکا

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۹:۰۶
کد خبر: ۷۹۷۹۴۸
کماندار آبیکی در راه جام جهانی فرانسه و امریکا
اسماعیل عبادی کماندار آبیکی خود را برای حضوری مقتدر در جام جهانی فرانسه و امریکا آماده می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرحله سوم رقابت‌های تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۳۰دی تا دوم بهمن در فرانسه و مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن ۱۹ و ۲۰ بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد و طی آن اسماعیل عبادی کماندار آبیکی در این 2 رویداد مهم تیم ملی کشورمان را همراهی می کند.

مرحله سوم رقابت‌های تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۳۰ دی در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در فرانسه برگزار می‌شود که تیم پتروکیمیاگر راد به عنوان نماینده ایران در این تورنمنت با ۶ کماندار هفته آینده راهی نیس فرانسه می‌شود.

این مسابقات با حضور ۵۰۰ کماندار و در مسافت ۱۸ متر برگزار خواهد شد که اسماعیل عبادی، نیما محبوبی، مجید احمدی و رسول جوان (تیم کامپوند مردان) و صادق اشرفی و میلاد وزیر (تیم ریکرو مردان) برای شرکت در مرحله سوم جام جهانی داخل سالن هفته آینده به فرانسه می‌روند. این رقابت‌ها از ۳۰ بهمن آغاز و تا دوم دی ادامه خواهد داشت.

همچنین مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن ۱۹ و ۲۰ بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود که اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و مجید احمدی با هزینه‌ی باشگاه پتروکیمیاگرراد در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. مرحله اول و دوم جام جهانی داخل سالن تیروکمان در ماکائو و تایلند برگزار شد که در مرحله اول تیم ایران متشکل از مجید احمدی، اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و علیرضا بیگی با حمایت پتروکیمیاگرراد در این مسابقات حضور داشتند که مجید احمدی ششم شد و اسماعیل عبادی و نیما محبوی در جایگاه نهم قرار گرفتند.

 

نظر شما