دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین مطرح کرد؛

چهل سالگی انقلاب فرصتی برای تبیین دستاوردها

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۸:۱۷
کد خبر: ۷۹۸۴۰۳
چهل سالگی انقلاب فرصتی برای تبیین دستاوردها
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین چهل سالگی انقلاب را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و مرور اتفاقات این ایام دانست.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی مدیر روابط عمومی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با محوریت بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به ریاست منوچهر حبیبی  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور مدیران دستگاه ها و اصحاب رسانه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد گفت: در آستانه پیروزی انقلاب فرصتی ایجاد شده که چهل سال بعد از انقلاب، بازنگری دقیقی نسبت به دستاوردهای انقلاب و به امور و اتفاقات چهل سال اخیر داشته باشیم.

وی اذعان کرد: دستاوردها تبیین و چالش ها و خلاها در این ایام باید بازنگری و بررسی شود تا با چشم انداز بهتری در مسیر آینده حرکت کنیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین اظهار کردباتوجه به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم برنامه های صدا و سیما، بحث انتشار کتاب چهل سالگی انقلاب در دستگاه ها، افکار عمومی در جامعه که رسانه ها به عنوان سردمداران این حوزه هستند نقش مهمی در انتقال این دستاوردها در جامعه ایفا می کنند.

علیرضایی عنوان کرد: موضوعی که اهمیت دارد ترس و واهمه ایی است که مدیران ازپاسخگویی و مواجه شدن با رسانه ها دارند و صرفا در جلسات رسمی به اظهار نظرات خود می پردازند.

وی افزود: نشست های خبری مدیران و مصاحبه های  آنها با رسانه ها و خبرنگاران بسیار کم است درحالیکه مهمترین عنصر اثرگذار در جامعه جدید مقوله افکار عمومی است و رسانه ها هم نمایندگان افکار عمومی محسوب می شوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: مدیر کارآمد مدیری است که به طور مستمر با رسانه‌ها ارتباط داشته باشد.

علیرضایی افزود: از طرف دیگر در آستانه چهل سالگی انقلاب، مدیران می توانند با برنامه ریزی و هماهنگی و در راستای شفافیت و تعامل بیشتر و بهتر در مساجد، تریبون های نمازجمعه و نشست‌های صدا و سیما، محافل عمومی و مراکز دانشگاهی، پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم باشند.

علیرضایی اضافه کرد: این ایام فرصت مناسبی برای بازبینی و مرور شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی است و باید در این فرصت دید مسئولان و دستگاه ها در تحقق این شعارها و آرمان ها چقدر موفق عمل کرده اند؟

وی گفت: در این راستا باید از ظرفیت رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما حداکثر بهره برداری را داشت و با انتشار کتابچه، بروشور و محتوا در فضای مجازی برای آگاهی رسانی و اطلاع بخشی درسطح جامعه اقدام کرد.

این مقام مسئول گفت: یک پایه توسعه کشور سازمان های مردم نهاد و دانشجویان و احزاب مختلف هستند که باید بتوانیم بعد از 40 سال از انقلاب آنها را کنار هم نشانده و از ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز