رییس بنیاد شهید شهرستان قزوین خبرداد:

پرداخت وام مسکن به ۴۰۰ایثارگر

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۶:۴۵
کد خبر: ۷۹۸۴۷۷
پرداخت وام مسکن به ۴۰۰ایثارگر
رییس بنیاد شهید شهرستان قزوین از پرداخت وام مسکن به 400 ایثارگر قزوینی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین با اعلام این خبر گفت: وام مسکن به 400 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان قزوین پرداخت شد.

اصلی‌تبریزی اذعان کرد: پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران از جمله راهکارهای رفع مشکل خانه‌دار شدن این قشر معظم جامعه است.

وی با بیان اینکه پرداخت وام مسکن هر ساله در دستور کار مسئولان بنیاد است، افزود: خانواده‌های شاهد و ایثارگر با دریافت وام می‌توانند براحتی صاحب خانه شوند و دیگر دغدغه‌ای نداشته باشند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: مهمترین و بهترین تسهیلاتی که می‌تواند در شان و قابل توجه به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارایه شود، پرداخت وام مسکن است.

این مسئول افزود: وام مسکن هر ساله براساس سهمیه اعلام شده به جامعه ایثارگران پرداخت می‌شود که طی سال جاری به 400 نفر داده شده است.

اصلی‌تبریزی گفت: مسئولان بنیاد با روسای بانک‌ها و مسئولان بالادستی رایزنی‌های لازم را انجام داده تا وام مسکن به تعداد بیشتری از جامعه هدف بنیاد پرداخت شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین افزود: وام مسکن به جامعه ایثارگران در مرکز استان قزوین 700 میلیون ریال، شهرهای اطراف 600 میلیون ریال و روستاها 350 میلیون ریال پرداخت شده است.

     

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز