استاندار قزوین:

"پرستار" همراه روزهای سخت زندگی انسان است

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۳:۵۳
کد خبر: ۷۹۸۸۷۰
پرستار همراه روزهای سخت زندگی انسان است
عبدالمحمد زاهدی گفت: پرستار، خوشنام ترین همدم و همراه روزهای سخت زندگی انسان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستار، خوشنام ترین همدم و همراه سخت ترین روزهای زندگی آدم هاست که در طول دوران بیماری سعی بر تسکین آلام دارد.

متن این پیام به این شرح است:

حرفه پرستارى، ترکیب عجیبى است، از یک سو دانش، معرفت، تجربه و مهارت را دارد و از سوى دیگر رحمت، عطوفت، مهربانى و مراقبت را پشتوانه خدمات خود قرار داده است.

پرستار، خوشنام ترین همدم و همراه سخت ترین روز های زندگی آدم هاست. هر شب بی درد، بی شک با همراهی مهربانانه دست هایی گذشته است که انسانی دلسوز  دانش، تجربه و توانمندی خود را  مهربانانه برای تسکین درد های همنوعان هدیه کرده است.

اینجانب، ضمن سپاس و قدردانی از خدمات صادقانه کادر سختکوش پرستاری، خجسته سال روز ولادت بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را  به پرستاران گرانقدر مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان های استان، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امید آن دارم، خادمان صبور سلامت در سایه لطف و عنایات حضرت حق و توجهات حضرت ولی عصر( عج) در انجام رسالت بزرگ خویش موفق باشند و چون همیشه خشنود به لبخند و سپاس بیماران و خانواده های آنان باشند.

عبدالمحمد زاهدی

استاندار قزوین

استاندار قزوین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز