رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت قزوین خبرداد:

پرداخت ۱۲۶میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۴:۲۶
کد خبر: ۷۹۹۰۴۲
پرداخت ۱۲۶میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت قزوین از پرداخت ۱۲۶میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در این استان طی ده ماهه امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوینعلی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین اولین نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای هماهنگی بانک های استان با اعلام این خبر گفت: در ده ماهه امسال۱۰۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۶میلیارد تومان برای رونق تولید در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در ۱۰ ماهه امسال ارائه کرد و گفت: تاکنون ۲۴ جلسه اصلی به ریاست استاندارو معاونین و ۵۷ جلسه فرعی برگزار شده که دارای ۵۰۲ مصوبه برای ۳۱۵ واحد صنعتی و کشاورزی بوده است که از این مصوبات ۶۳.۲ مربوط به بانک ها، ۷.۶ امور مالیاتی، ۱۰.۱ تامین اجتماعی و ۱۹.۱ مربوط به سایر دستگاهها و... بوده است.

پرزحمت افزود: تاکنون ۵۲۸ فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در استان قزوین ثبت شده که ۳۱۵ مصوبه در کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: ۱۰۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۶ میلیارد تومان در ده ماهه امسال برای رونق تولید در استان قزوین پرداخت شده است.

مهندس پرزحمت در پایان از تفویض اختیارات ثبت سفارش به استان ها توسط وزارت صمت خبر داد و گفت: تاکنون ۹۸۰ ثبت سفارش در استان انجام شده که از این تعداد ۴۱۰ درخواست تایید و ۵۰درخواست رد و بقیه درخواست ها در دست بررسی است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: این درخواست ها برای تخصیص ارز نیمایی برای تولید بوده و استان قزوین حائز رتبه ۴ کشوری است.

این نشست با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان در دادسرای قزوین برگزار شد.

setad1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز