توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین؛

۳۲۸۳۷هزار لیتر مواد سوختی در روستاهای قزوین توزیع شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۳:۵۹
کد خبر: ۷۹۹۴۵۹
۳۲۸۳۷هزار لیتر مواد سوختی در روستاهای قزوین توزیع شد
در 9ماهه امسال توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین32837هزار لیتر مواد سوختی در روستاهای قزوین توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمود محمودی با اشاره به اینکه یکی از وظایف شبکه تعاونی‌های روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی بین روستائیان و کشاورزان است، اعلام کرد: در 9ماهه امسال بیش از 32 هزار و 837 هزار لیتر انواع مواد سوختی (بنزین، گازوئیل و نفت سفید) و 276 هزار و 540 کیلو گاز بین بهره‌برداران و تولیدکنندگان روستایی استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی توزیع شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

محمودی با اشاره به فعالیت 133 فروشگاه تعاون روستایی در استان، تصریح کرد: یکی از پتانسیل‌های بالقوه تعاونی های روستایی وجود شبکه فروشگاهی گسترده در کلیه نقاط روستایی استان است که کار ارائه خدمات مورد نیاز در روستاها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان میزان مصرف مواد سوختی در سطح روستا ها افزایش یافته و به تبع آن میزان توزیع سوخت نیز افزایش خواهد یافت، افزود: شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح استان سبب شتاب بخشیدن به خدمت رسانی در سطح روستاها می شود.

این مسئول بیان کرد: در این مدت همچنین 155 هزار و 784 میلیون ریال ارزش کالاهای فروش رفته از طریق فروشگاه ها، 30 هزارو 213 میلیون ریال تامین متمرکز کالا از طریق اتحادیه استان صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز