معاون عملیات سازمان آتش نشانی قزوین:

مانور اطفای حریق در بازار سنتی قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۳:۳۰
کد خبر: ۷۹۹۴۷۰
مانور اطفای حریق در بازار سنتی قزوین برگزار می شود
معاون عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری مانور ایمنی و اطفای حریق با هدف حفظ آمادگی نیروهای این سازمان به مدت سه روز در بازار قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدیر موسی خانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهارکرد: با توجه به اینکه بازار سنتی قزوین یکی از مهم ترین اماکن و از پر تجمع ترین مکان های شهر محسوب می شود، این مانور در راستای حفظ آمادگی نیروهای سازمان برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی و ارتقای شاخص های ایمنی در این مکان برگزار می شود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی قزوین با بیان اینکه بازار سنتی قزوین یکی از مکان های پرخطر محسوب می شود، افزود: بازار سنتی قزوین به دلیل بافت و سیستم های برق فرسوده و ناایمن و انباشت ناایمن کالاها در انبارها و مغازه ها توسط فروشندگان، یکی از مکان هایی است که باید مانور تمرینی ایمنی و اطفای حریق به صورت دوره ای در این مکان برگزار شود.

موسی خانی هدف از برگزاری این مانور را ارزیابی عملکرد نیروهای سازمان مانند چگونگی سازماندهی، شرح وظایف مسئولان ایستگاه ها، فرماندهان و ماموران عملیاتی و رانندگان خودروهای عملیاتی و کارایی صحیح تجهیزات سازمان آتش نشانی و به طور کلی بررسی نقاط ضعف و قوت سازمان در مواجهه با هر گونه حادثه و بحران احتمالی بیان کرد.

 

نظر شما