معاون برنامه ریزی جهادکشاورزی قزوین خبرداد:

تحقق ۱۰۰درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۹:۳۹
کد خبر: ۷۹۹۵۳۲
تحقق ۱۰۰درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی قزوین
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از تحقق 100درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار از ابتدای سال جاری تاکنون 7هزار و 72 شغل در بخش کشاورزی استان  ایجادشده که با این میزان اشتغال ثبت  شده در سامانه استانی هفت سنگان 100 درصد تعهد اشتغال استان در بخش کشاورزی محقق شده است.

وی اظهار داشت: در سال جاری میزان اشتغال پیش بینی شده در بخش کشاورزی 4هزار نفر بوده است که تاکنون  بیش از 101 درصد محقق و تمام شهرستانها به تعهدات اشتغال خود عمل کرده اند.

 تبسمی ایجاد اشتغال و درآمد زایی را از مهمترین مولفه های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و گفت:  دشت زرخیز قزوین ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و اشتغال زایی را دارد که باید از این پتانسیل به نحو مطلوب استفاده شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی  سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با  توجه به اینکه اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی نقش بسزایی در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال دارد بخش قابل توجهی از اشتغال ایجاد شده و تثبیت اشتغال با اعطای تسهیلات رونق تولید، تسهیلات حمایت ازتوسعه و ایجاد اشتغال  پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات صندوق توسعه ملی، تسهیلات فراگیر و مشاغل خانگی ایجاد شده است.   

 

نظر شما