در حاشیه نمایشگاه بین المللی بازآفرینی شهری صورت گرفت؛

تشریح عملکرد بازآفرینی شهرداری قزوین برای مدیران استان

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۰:۳۷
کد خبر: ۸۰۰۸۳۵
تشریح عملکرد بازآفرینی شهرداری قزوین برای مدیران استان
در حاشیه نمایشگاه بین المللی بازآفرینی شهری عملکرد شهرداری قزوین در این حوزه برای مدیران استان تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین در جریان بازدید مدیران شهری و استانی از غرفه قزوین در اولین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری به تشریح عملکرد شهرداری قزوین در این حوزه پرداخت.

رشوند آوه با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار و با هدف معرفی عملکرد بازآفرینی در شهر و استان‌ها برگزار شده است، گفت: در روز دوم نمایشگاه، هیاتی از مدیران قزوین از جمله استاندار به عنوان رئیس ستاد بازآفرینی استان قزوین، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و... از غرفه استان قزوین بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در حین این بازدید، روند پروژه های شهرداری قزوین در زمینه بازآفرینی از جمله پروژه بازآفرینی محدوده سبزه میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، طرح مطالعاتی محور گردشگری تاریخی و فرهنگی شهر قزوین، پروژه مرمت و احیای خیابان سپه، پروژه مرمت و احیای مجموعه تاریخی سعدالسلطنه برای مدیران شهری تشریح شد.

سازمان نوسازی و بهسازی به عنوان متولی پروژه های تاریخی در شهرداری قزوین، یکی از ارگان های فعال در حوزه بازآفرینی شهری به ویژه در بافت ارزشمند تاریخی محسوب می شود.

در حاشیه نمایشگاه بین المللی بازآفرینی شهری صورت گرفت2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز