رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبرداد:

رد رشوه ۲میلیون ریالی توسط ماموران وظیفه شناس پلیس راه

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۴:۴۳
کد خبر: ۸۰۰۸۶۰
رد رشوه ۲میلیون ریالی توسط ماموران وظیفه شناس پلیس راه
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از صحت عمل و رد رشوه ماموران وظیفه شناس پلیس راه "قزوین –تهران" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ "رضا رضائی" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ماموران وظیفه شناس پلیس راه  "قزوین –تهران" رشوه 2 میلیون ریالی را رد کردند.

سرهنگ رضائی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: ماموران پلیس راه قزوین - تهران یک دستگاه "وانت مزدا " را به علت استفاده از تلفن همراه متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی ماموران پلیس راه مشخص شد راننده تبعه افغانی و فاقد گواهینامه مجاز رانندگی می باشد و ماموران حین انتقال خودرو به پارکینگ، راننده خودرو برای چشم پوشی ماموران از تخلفات وی و رهایی از چنگال قانون  اقدام به پرداخت رشوه به مبلغ دو میلیون ریال به ماموران پلیس راه می کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: مأموران وظیفه شناس با صحت عمل و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی رشوه پیشنهادی را رد و موضوع  را صورت جلسه و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی متهم را به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ رضائی در پایان ضمن قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس راه تصریح کرد: مردم عزیز می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و... در خصوص عملکرد پلیس استان قزوین را با مرکز نظارت همگانی (197) در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز