سرپرست شهرداری منطقه یک قزوین خبرداد:

پیشرفت ۲۰درصدی احداث ایستگاه آتش نشانی در شهرک دانش

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۷:۰۶
کد خبر: ۸۰۰۸۷۲
پیشرفت ۲۰درصدی احداث ایستگاه آتش نشانی در شهرک دانش
سرپرست شهرداری منطقه یک قزوین از پیشرفت 20درصدی احداث ایستگاه آتش نشانی در شهرک دانش خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اصغر بهنام زاده سرپرست شهرداری منطقه یک قزوین با اعلام این خبر گفت: ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش با هدف حضور به موقع در حوادث در حال احداث است و هم اکنون از پیشرفت 20درصدی برخوردار است.

بهنام زاده افزود: این ایستگاه در زمینی به مساحت 1250 متر مربع در حال احداث است.

بهنام زاده گفت: شهرداری منطقه یک قزوین پس از مکان یابی و تهیه زمین عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی در ناحیه منفصل شهری دانش را آغاز کرد.

وی با بیان این که، هدف از احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش حضور به موقع در مواقع حادثه و حریق و حفاظت از جان و مال اهالی و سرمایه های ملی است، گفت: توزیع و مکان یابی ایستگاه های آتش نشانی و ارتقای سطح ایمنی شهرها در راستای مقابله با هرگونه حوادثی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بهنام زاده افزود: این ایستگاه در دو طبقه احداث می شود و دارای دو آشیانه خودروهای آتش نشانی است.

سرپرست شهرداری منطقه یک قزوین هزینه احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش را بیش از 11 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هزینه احداث این ایستگاه از محل اعتبارات شهرداری قزوین تامین شده است.

بهنام زاده ابراز امیدواری کرد با تکمیل و تجهیز ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش بتوانیم گام بلندی در بالا بردن سطح خدمات شهرداری در مواقع بروز حوادث برداریم و ایمنی و امنیت ساکنان این ناحیه را تامین کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز