مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین خبرداد؛

کسب عنوان برتر غرفه ستاد بازآفرینی قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۹:۵۲
کد خبر: ۸۰۰۹۴۱
کسب عنوان برتر غرفه ستاد بازآفرینی قزوین
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین از کسب عنوان برتر غرفه ستاد بازآفرینی قزوین در اولین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین با اعلام این خبر گفت: در آخرین روز برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از عرفه‌های برتر این نمایشگاه تقدیر به عمل آمد و غرفه استان قزوین موفق به کسب این عنوان شد.

رشوند آوه اذعان کرد: لوح و تندیس‌هایی تحت عنوان غرفه برتر بر اساس معیارهایی مانند نوع طراحی غرفه، خدمات قابل ارائه، نحوه برخورد با بازدیدکنندگان، تنوع خدمات ارائه شده، میزان رضایت بازدیدکنندگان و... در نظر گرفته و به غرفه‌های برتر اهدا شد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه، غرفه ستاد بازآفرینی استان قزوین با حضور نمایندگان این ستاد شامل اداره کل راه  وشهرسازی استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شهرداری‌های محمدیه، تاکستان، اقبالیه و الوند، سازمان‌ نوسازی و بهسازی و شرکت عمران و مسکن‌سازان به نمایندگی از شهرداری قزوین و نمایندگان دفاتر تسهیلگری قزوین فعالیت داشت.

این مسئول ادامه داد: در روزهای برگزاری نمایشگاه، پروژه‌ها و اقدامات شهرداری قزوین در حوزه بازآفرینی شهری در کنار سایر دستگاه‌ها برای بازدیدکنندگان ارائه شد.

رشوندآوه افزود: همچنین با توجه به خدمات الکترونیک شهرداری در مسیر شهر هوشمند، برخی از این خدمات مانند اپلیکیشن واقعیت افزوده، خدمات تور مجازی بناهای تاریخی و سامانه ضابطه پویا نیز در قالب نمایشگاه شهر هوشمند معرفی شد.

اولین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در کنار نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند کار خود را از روز ۲۳ دی ماه در مصلی شهر تهران آغاز کرده بود و تا ۲۵ این ماه ادامه داشت.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین خبرداد2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز