مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خبرداد؛

افتتاح ۴۰۱پروژه دهیاری های قزوین در دهه مبارک فجر

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵:۴۸
کد خبر: ۸۰۱۷۳۸
افتتاح ۴۰۱پروژه دهیاری های قزوین در دهه مبارک فجر
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از افتتاح 401پروژه دهیاری های قزوین در دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: 401 پروژه دهیاری های استان در دهه مبارک فجر با 340میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

نجفی افزود: از بین این پروژه ها، 127 طرح با 150 میلیارد ریال اعتبار مربوط به زیرساخت معابر روستایی و 156 طرح نیز به عملیات جدول گذاری معابر اختصاص دارد.

وی اذعان کرد: 62 پروژه نیز مربوط به بازگشایی معابر و اجرای دیوارهای حایل، 16 طرح شن ریزی معابر، هفت طرح خدمات بهسازی، 24 پروژه اجرای خدمات بوستان روستایی و نصب سطل های زباله و 9 پروژه نیز در بخش خانه های ورزش و ساختمان دهیاری ها است.

نجفی یادآور شد: از ابتدای تاسیس دهیاری ها در سال 82 تا امسال 150 هزار میلیارد ریال به دهیاری های سراسر کشور تخصیص یافته که 75 درصد آن مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

وی در ادامه، آموزش به دهیاران را از اولویت های اداره کل امور روستایی استانداری قزوین برشمرد و تصریح کرد: پس از انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا و با توجه به جایگزینی 70 درصدی دهیاران و حضور نفرات جدید، برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات دهیاری ها را در راس برنامه های خود قرار داده است.

استان قزوین دارای 630 دهیاری و 823 روستا است که براساس سرشماری سال 95 دارای 321 هزار و 610 نفر جمعیت بوده اند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خبرداد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز