مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

هدف تاکسیرانی ایجاد شور و نشاط میان تاکسیرانان است

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۷:۲۳
کد خبر: ۸۰۱۷۵۰
هدف تاکسیرانی ایجاد شور و نشاط میان تاکسیرانان است
اسماعیل عرشیان در گفت و گوی اختصاصی با برنا: هدف سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری مسابقات ورزشی؛ ایجاد شور و نشاط و تحرک میان تاکسیرانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حاشیه برگزاری دیدار فینال مسابقات جام حمل و نقل در گفت و گوی اختصاصی با برنا با تاکید بر لزوم تحرک بیشتر تاکسیرانان گفت: هدف سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری مسابقات ورزشی؛ ایجاد شور و نشاط و تحرک میان تاکسیرانان است تا آنها خدمات بهتری را به مسافران ارائه دهند.

تاکسیرانی2

عرشیان با اشاره به خانواده بزرگ تاکسیرانی قزوین اذعان کرد: سازمان تاکسیرانی قزوین یک خانواده بزرگ متشکل از 5هزار راننده تاکسی و 6هزار راننده وانت بار است که ایجاد شور و نشاط و تحرک بیشتر میان آنان لازم بود.

وی تاکیدکرد: هدف ما این است با برنامه ریزی مناسب برگزاری این مسابقات را ادامه دهیم.

عرشیان درخصوص مسابقات جام حمل و نقل توضیح داد: این مسابقات به مناسبت 26 آذرماه روز ملی حمل و نقل و با حضور 13 تیم برگزارشد.

وی افزود: 12 تیم متشکل از رانندگان خطوط و تاکسی گردشی و یک تیم هم منتخب تاکسیرانی قزوین بودند که بازیکنان آن را کارمندان و رانندگان تاکسی و وانت بار که دارای پروانه هستند؛ تشکیل می دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: درمجموع 34بازی در این رقابت ها برگزارشد که تفاوت اساسی این دوره با دوره های قبل حضور اعضای کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر و هیات فوتبال در مراسم قرعه کشی بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه این مسابقات با هماهنگی خوبی آغاز شد، اذعان کرد: دور مقدماتی و حذفی مسابقات در دانشگاه بین الملل و با همکاری دکتر نائینی و صادقی و بازی های نیمه نهایی و رده بندی و فینال هم در سالن شهید بابایی برگزارشد.

عرشیان با اشاره به جوایز درنظر گرفته شده برای تیم های اول تا سوم این رقابت ها گفت: درمجموع 10 میلیون تومان برای تیم های اول تا سوم این رقابت ها درنظرگرفته شده بود که تقدیم سرپرستان تیم ها شد.

وی اذعان کرد: از شورای شهر و هیات مدیره سازمان تاکسیرانی قزوین و تاکسی اینترنتی بادسان بعنوان اسپانسر مسابقات و دانشگاه بین الملل و عوامل سالن شهید بابایی و رسانه ها بابت همراهی در برگزاری این مسابقات تشکر می کنم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از چهار برابرشدن بودجه ورزشی این سازمان در سال 98 هم خبرداد و گفت: با مساعدت کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر قزوین بودجه ورزشی این سازمان در سال 98 چهار برابر شد.

عرشیان خاطرنشان کرد: نگاه ما در تاکسیرانی این است که تاکسیرانان برای ارائه خدمات خوب به مسافران نیازمند یک محیط آرام و فضای شاد و مفرح در خانواده خود هستند که تلاش می کنیم این فضا فراهم شود.

وی با اشاره به وجود سالن ورزشی در سازمان اذعان کرد: یک سالن ورزشی به مساحت 100مترمربع را در سازمان به ورزش کارمندان و تاکسیرانان اختصاص داده ایم که امیدواریم رانندگان بیشتر از آن استقبال کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه براین در قالب طرح گل گشت؛ رانندگان به مکان های مذهبی و زیارتی و تفریحی اعزام می شوند.

عرشیان با تاکید بر اسپانسری تاکسی اینترنتی بادسان در این مسابقات افزود: تاکسی اینترنتی بادسان که همه اتومبیل های آن از نوع تاکسی است تنها تاکسی اینترنتی مجاز شهر قزوین محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز