استاندار در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی:

صاحبان صنایع از تولیدات شرکت های دانش بنیان بهره ببرند

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۰:۲۹
کد خبر: ۸۰۲۵۸۶
صاحبان صنایع از تولیدات شرکت های دانش بنیان بهره ببرند
"عبدالمحمد زاهدی" در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین: صاحبان صنایع در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان از تولیدات این شرکت ها بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: صاحبان صنایع به نوعی در برابر استفاده از محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان مقاومت می کنند که باید با همکاری دستگاه های متولی برای شکستن آن اقدام شود.

زاهدی افزود: تشکل های اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می توانند فضایی را برای ارتباط بیشتر شرکت های تولیدکننده و واحدهای مصرف کننده فراهم کنند.

وی اذعان کرد: همچنین می توان با برگزاری یک نمایشگاه در پارک علم و فناوری صاحبان صنایع را در سطح استان و کشور دعوت و زمینه آشنایی بیشتر آنها را با محصولات دانش بنیان استان فراهم کرد.

زاهدی گفت: باید لیست محصولات دانش بنیان و جدید استان را احصا کرده و برای وزارتخانه های نفت و دفاع و سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط ارسال کرد تا از این محصولات در شرایط تحریم بیشتر استفاده شود.

وی اضافه کرد: شرایط تحریم بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل و فعالسازی ظرفیت های درون کشور است و در این راستا باید با اتکا به توان داخلی برای دورزدن تحریم ها اقدام کرد.

زاهدی گفت: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید صدا و سیما و رسانه های استان به شرکت های دانش بنیان و محصولات آنها بیشتر پرداخته و زمینه آشنایی مردم و صنایع با آنها را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز