استاندار قزوین اولتیماتیوم داد؛

تعطیلی واحدهای تولیدی قزوین توسط دستگاه ها ممنوع

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۸:۰۷
کد خبر: ۸۰۲۶۵۷
تعطیلی واحدهای تولیدی قزوین توسط دستگاه ها ممنوع
استاندار قزوین نسبت به تعطیلی واحدهای تولیدی استان توسط دستگاه ها اولتیماتیوم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در نشست بررسی مشکلات صنایع و رفع موانع تولید استان گفت: هیچ دستگاه و مدیری به بهانه شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی، حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارد.

زاهدی با بیان اینکه تعطیلی یک کارخانه تبعات منفی زیادی اقتصادی و اجتماعی با خود بدنبال دارد، اظهار داشت: براین اساس اقدامات قضائی و اجرایی در ارتباط با اشخاص حقیقی و حقوقی نباید تحت هیچ عنوان منجر به تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران شود.

وی اظهار داشت: برای حل مسایل و مشکلات حقوقی و قضائی بخش تولید که با امور اجرایی متفاوت است باید نشست ها و کارگروه های جداگانه با حضور مدیران قضائی، دستگاه های خدمات رسان، امور مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی بانک ها و صاحبان صنایع برگزار شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: اگرچه در زمینه جذب تسهیلات رونق تولید در بین پنج استان کشور قرار داریم اما به این موضوع نباید افتخارکنیم و باید همه وقت و انرژی خود را صرف از میان برداشتن موانع صنعت و سرمایه گذاری کنیم.

زاهدی همچنین گفت: با سازوکار یاد شده می توان در راستای حل مسایل و مشکلات صنعت از جمله برخی صنایع بزرگ استان گام های خوبی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با اقدامات معمول و روزمره نمی توان مسایل و مشکلات کشور و استان از جمله در بخش صنعت را مرتفع کرد بلکه به یک اقدام جهادی و ویژه از سوی همه مدیران نیازمند هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز