رییس بنیاد شهید شهرستان قزوین تاکید کرد؛

لزوم برگزاری کیفی و مردمی برنامه‌های دهه‌‌ی فجر

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۴:۳۲
کد خبر: ۸۰۲۷۳۶
لزوم برگزاری کیفی و مردمی برنامه‌های دهه‌‌ی فجر
رییس بنیاد شهید شهرستان قزوین بر لزوم برگزاری کیفی و مردمی برنامه‌های دهه‌‌ی فجر تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین در جلسه هماهنگی کمیته ایثارگران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: برنامه‌های ایام‌الله دهه‌‌ی فجر باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان قزوین، کیفی و مردمی برگزار شود.

اصلی‌تبریزی اذعان کرد: دهه‌ی فجر فرصت مغتنمی برای یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین افزود: در این دهه می‌توان برنامه‌هایی را اجرا کرد تا نسل امروز که دوران انقلاب را ندیده بیشتر با فداکاری‌های شهدا و ظلم و ستم رژیم پهلوی آشنا شود.

وی گفت: با توجه به اینکه دشمنان تلاش دارند دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهند، وظیفه‌ی ماست که با برنامه‌های موثر این دستاوردها را به مردم بویژه جوانان یادآوری کنیم.

این مسئول یادآورشد: برنامه‌های دهه‌‌ی فجر باید ضمن مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، باشکوه، کیفی، متنوع، بامحتوا و مردمی برگزار شود تا مخاطبان بیشتری جذب انها شوند.

در این جلسه هر یک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، پیشنهادات‌ خود را جهت اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه‌ی فجر ارایه کردند.

تبلیغات محیطی و فضاسازی، آماده‌سازی جایگاه تمثال حضرت امام در گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، میهمانی لاله‌ها، رژه موتورسواران و برگزاری نشست با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب از جمله برنامه‌های کمیته ایثارگران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قزوین می‌باشد.

این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز