با حضور مسئولان صورت گرفت؛

برگزاری نشست شورای اداری ورزش و جوانان استان قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۰۳۶۷۴
برگزاری نشست شورای اداری ورزش و جوانان استان قزوین
نشست شورای اداری ورزش و جوانان استان قزوین با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست شورای اداری ورزش و جوانان استان قزوین به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور معاونین، روسای ستادی و مسئولین ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین برگزارشد.

در ابتدای این نشست سید محسن جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین به بیان عملکرد و فعالیت های اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین در دو بعد همگانی و قهرمانی پرداخت.

در ادامه؛ معاون توسعه منابع وپشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص مسائل مرتبط و همچنین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های ورزشی، نحوه میزبان و اعطای اعتبارات در بخش های مختلف نکاتی را بیان کرد.

وی شفافیت در حوزه مالی و بخش های مختلف اداره کل را افتخارات این حوزه برشمرد و با اشاره به درپیش بودن ایام ا... دهه مبارک فجر بر لزوم برنامه ریزی مدون ودقیق به منظور اجرای منسجم برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح استان تاکید کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان توسعه زیرساخت های ورزشی و اهتمام در تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان را از مهمترین برنامه ها و اهداف این اداره کل عنوان و ابراز امیدواری کرد با نگاه ارزشمند مدیرکل ورزش و جوانان استان به مقوله تکمیل پروژه های ورزشی و توسعه متوازن ورزش در تمامی حوزه ها بویژه شهرستان ها و روستاها، استان قزوین به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد.

در ادامه؛ معاون ورزشی اداره کل، توسعه قابل تقدیر ورزش قهرمانی و همگانی استان و درخشش خیره کننده ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان در مسابقات مهم جهانی و بین المللی را نقطه عطف ورزش و جوانان استان در سال جاری برشمرد و افزود: برگزاری جشن بزرگ ورزش همگانی، مراسم تقدیر از مدال آوران المپیاد ورزش همگانی، اجرای بیش از 280 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح استان از مهمترین برنامه های اداره کل در فجر چهلم می باشد.

عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین، ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، در خصوص اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در توسعه ورزش ایران اسلامی توضیحاتی ارائه داد و ابراز امیدواری کرد، با تاسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان، شاهد بیشرفت این مقوله مهم در ایران اسلامی خصوصا استان باشیم.

وی ازکسب افتخارات و موفقیت های ورزشکاران استان در رقابت های جهانی، آسیائی، بین المللی و کشوری به عنوان نقطه عطف ورزش و جوانان استان در سال جاری نام برد و بیان داشت: درخشش و افتخار آفرینی ورزشکاران استان در کسب عناوین مختلف، نشان از توسعه فزاینده و پیشرفت ورزش و جوانان استان قزوین در سطوح مختلف دارد که این مهم مدیون نگاه مثبت دولت تدبیر و امید، حمایت های ارزشمند وزارت ورزش و جوانان و استانداری قزوین و همچنین تلاش وزحمات شبانه روزی همکاران و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها است.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص موفقیت های کسب شده در حوزه های مختلف ورزش وجوانان استان قزوین گفت: ارتقای اداره کل ورزش و جوانان استان از استان های تیپ سوم به دوم و کسب 15 درصد مدال های طلای کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، نشان از رشد قابل تقدیر و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان و همچنین همت، تلاش، برنامه ریزی و همکاری و حمایت ارزشمند وزارت ورزش و جوانان، مدیران ارشد استانی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه دستگاه های دولتی استان قزوین دارد که زمینه کسب این افتخار مهم را رقم زدند.

علایی مقدم ادامه داد: افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید نشان از نگاه ویژه و ارزشمند به حوزه جوانان است که استان قزوین نیز بابیش از 60 سمن فعال، جز استان های پیشرو در حوزه جوانان و سازمان های مردم نهاد می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین پیشرفت در تکمیل پروژه های ورزشی را از جمله فعالیت های ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان استان از ابتدای سال جاری عنوان و ابراز امیدواری کرد با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و همچنیئ معاونین وزارت ورزش و جوانان، 5 پروژه ورزشی استان در ایام ا... دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد..

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا بالاترین افتخار را برای ایران اسلامی رقم زدند و اینک وظیفه ما این است که یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم و با تاسی از اخلاق و منش والای شهدای گرانقدر، در زمینه ارتقای فرهنگی جامعه ورزش وجوانان استان قزوین گام های اساسی برداریم بر لزوم تکریم جایگاه والای شهیدان انقلاب اسلامی و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران بویژه شهدای ورزشکار استان تاکید کرد.

علایی مقدم در ادامه ضمن مهم برشمردن اهمیت بسیار والای مقوله جوانان در جامعه، خواستار توجه و نگاه جدی مسئولین ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها به این امر مهم شد.

وی  ابراز امیدواری کرد جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در کلیه شهرستان های استان به صورت منظم و منسجم برگزار شود و نتایج ارزشمندی را برای جوانان استان رقم بزند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه افزود: تمامی پروژه های ورزشی در سطح استان در حال تکمیل و راه اندازی است که این مهم در طول چندسال اخیر بی سابقه است.

علایی مقدم اذعان کرد: با تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام ورزشی، سرانه ورزشی استان به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

وی تکریم پیشکسوتان ورزشی را به عنوان برکت های ورزش استان لازم و ضروری خواند و بر ایجاد خانه پیشکسوتان به عنوان محلی ثابت در راستای تکریم جایگاه والای این عزیزان تاکید کرد.

در ادامه اردشیری مسئول حراست، لطفی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختللف ورزش و جوانان استان و شهرستان ها پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز