مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد؛

تداوم عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۳روستای استان

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۵:۲۶
کد خبر: ۸۰۴۵۵۶
تداوم عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۳روستای استان
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تداوم عملیات اجرایی گازرسانی به 33روستای استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفردبوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی به 33 روستای استان قزوین با جدیت در مسیر پیشرفت حرکت می کند. 

وی اظهار داشت: گازرسانی به این روستاها در قالب 5 پیمان هم اکنون درحال اجرا می باشد که با اتمام این پروژه ها، هزار و 542 خانوار روستایی این منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

بوشهری با اشاره به پراکندگی این 33 روستا در مناطق مختلف استان گفت: از این تعداد 21 روستا در منطقه الموت و 7 روستا در حوزه شهرستان قزوین و 4 روستا در آوج و یک روستا در آبیک قرار دارند و برای گازدار شدن آنها 130 میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین همچنین تصریح کرد: درحال حاضر تعداد 470 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که معادل 84 درصد خانوارهای روستایی استان می باشد. وی با اشاره به این مطلب که از 33 روستای ذکر شده 6 روستا در دهه فجر امسال گازدار خواهند شد افزود: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 87 طرح گازرسانی خواهیم بود که امیدواریم با نهایی شدن این طرح ها در مسیر شکوفایی هر چه بیشتر تمامی مناطق استان گام برداریم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز