مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبرداد؛

صدور بیش از ۵۵۳هزار برگ بارنامه در استان قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۱:۳۵
کد خبر: ۸۰۴۶۵۷
صدور بیش از ۵۵۳هزار برگ بارنامه در استان قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از صدور بیش از 553هزار بارنامه درده ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: حوزه حمل و نقل کالا یکی از بخش های بزرگ اقتصادی استان قزوین می باشد که فعالیت  بیش از 12 هزار نفر راننده و 9432 دستگاه ناوگان باری در استان قزوین نشان  از اهمیت این بخش می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: طی10 ماهه سال جاری بیش از 7.5میلیون کالا توسط ناوگان باری استان جابجا شده که این میزان افزایش 7.5 درصدی را نسبت به مدت مشابه  سال گذشته نشان می دهد.

پیرنون در خصوص شرکتهای فعال در حوزه حمل و نقل کالای استان گفت: در بخش حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین تعداد 84  شرکت حمل و نقل داخلی و 2 شرکت بین المللی، فعالیت دارند و استان دارای یک پایانه بار عمومی باربری ( واقع در کیلومتر 17 جاده بویین زهرا ) است و بر اساس آمار کارت هوشمند 9432 دستگاه ناوگان با میانگین عمر 20.8 سال در استان فعال می باشند.

وی همچنین در خصوص بارهای صادره از مبدا استان قزوین به سایر استان ها بیان داشت: عمده ترین بارهای استان شامل خاک معدنی (14.8 درصد)، انواع آجر ( 6.9 درصد)، نوشابه (5.9 درصد)، انواع مواد پاک کننده(5.2 درصد) ، میل گرد(4.3 درصد ) بوده است.

پیرنون در خاتمه یادآور شد: رانندگان فعال در حوزه حمل ونقل کالا می توانند با گزارشات ارسالی خود به این اداره کل از بروز هرگونه تخلف مانند دریافت کمیسیون اضافی، عدم پرداخت به موقع کرایه رانندگان و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان و دیگر تخلفات شرکت های حمل و نقل جلوگیری نمایند.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز