معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان قزوین مطرح کرد؛

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت ورزش قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۸:۲۵
کد خبر: ۸۰۵۵۰۸
تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت ورزش قزوین
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان قزوین تکمیل پروژه های نیمه تمام را اولویت ورزش این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین بکان معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان و تجهیز اماکن ورزشی به امکانات مورد نیاز را از مهمترین برنامه ها و اهداف این اداره کل برشمرد.

وی ادامه داد: سیاست مهم اداره کل ورزش و جوانان استان توسعه متوازن امکانات و فضاهای ورزشی است و هم اکنون پروژه های نیمه تمام ورزشی استان در شهرها و روستاهای استان با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

بکان تصریح کرد: نظارت دقیق اداره کل ورزش و جوانان استان موجب شده است اکثر این پروژه ها پس از سال ها رکود به پیشرفت قابل توجهی برسد.

وی افزود: تا پایان سال مالی97 تعداد بیشتری پروژه های نیمه تمام ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: در کنار تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، تجهیز اماکن ورزشی به مواردمورد نیاز و تعویض کفپوش اماکن ورزشی شهرها و روستاها و همچنین تجهیز امکانات ورزشی سالن های ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد و برخی از اینها نیز محقق شده است.

معاون توسعه منابه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان در خاتمه به افتتاح پروژه های ورزشی استان در ایام ا... دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: خانه بدمینتون قزوین در دو طبقه و در زمینی به مساحت هزار و ۱۱۰ متر مربع و مجموعه تنیس روی میز و رزمی تاکستان هم در دو طبقه و با مساحت یک هزار متر آماده بهره برداری است.

بکان افزود: همچنین سالن های چند منظوره ناحیه شهری مهرگان، روستاهای بخش دانسفهان و روستای آقابابا بخش کوهین هم در دو طبقه شامل سالن چند منظوره و رزمی است و هر کدام در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز