به همت باشگاه فرهنگی ورزشی غفاری تاکستان؛

از ورزشکاران باشگاه غفاری تاکستان تجلیل شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۶:۱۶
کد خبر: ۸۰۶۸۹۸
از ورزشکاران باشگاه غفاری تاکستان تجلیل شد
طی مراسمی با حضور مسئولان از ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی غفاری تاکستان در رشته های مختلف تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی غفاری تاکستان که در میادین مختلف ورزشی موفق به کسب عنوان شده بودند به همت این باشگاه و با حضور محمدرضا غفاری مالک و میثم رحمانی مدیرعامل باشگاه، حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال و کاکاوند رئیس و سعادت دبیر هیات دوومیدانی قزوین و مجید احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان در هتل پرشین برگزارشد.

تجلیل 1 (2)

در این مراسم از ورزشکاران رشته های فوتبال و دوومیدانی باشگاه فرهنگی ورزشی غفاری تاکستان که در فصل جاری موفق به کسب عناوین برتر شده بودند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

همچنین اعضای تیم اسکیت رول بال بانوان این باشگاه که در دور نخست مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شده بود هم در این مراسم حضورداشتند که مقررشد درصورت کسب عنوان قهرمانی تجلیل ویژه ای از این افراد شود.

اجرای آهنگ تیتراژ برنامه ایران 40 توسط منصوری خواننده تاکستانی از بخش های این برنامه بود.

زهرا جعفرآبادی و شهلا محمودی دو چهره سرشناس دوومیدانی استان قزوین که در مسابقات کشوری برای باشگاه فرهنگی ورزشی غفاری تاکستان افتخارآفرین شده بودند هم در این مراسم حضورداشتند.

همچنین در این مراسم از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی غفاری تاکستان با رسم هدایایی از رئیس هیات فوتبال و دوومیدانی قزوین تجلیل شد.

رئیس هیات دوومیدانی قزوین هم با اهدای لوح و هدیه ای از زحمات محمدرضا غفاری مالک باشگاه فرهنگی ورزشی غفاری تاکستان بواسطه حمایت های بی شائبه از دونده های استان تقدیرکرد.

تجلیل 1 (3)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز