شهردار قزوین عنوان کرد؛

موفقیت طرح های ترافیکی با هم افزایی شهرداری و پلیس راهور

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۰:۴۳
کد خبر: ۸۰۸۱۱۳
موفقیت طرح های ترافیکی با هم افزایی شهرداری و پلیس راهور
علی صفری: همراهی و هم افزایی شهرداری و پلیس راهور موفقیت طرح های ترافیکی را تضمین می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی صفری شهردار قزوین، در دیدار با رییس پلیس جدید راهور استان قزوین، گفت: هماهنگی و هم افزایی پلیس راهور و مجموعه مدیریت شهری از موضوعات مهم و تاثیر گذار در دستیابی به اهداف ترافیکی است.

صفری تاکید کرد: اگر اقدامات بزرگی در حوزه های مختلف انجام شود، اما هماهنگی لازم بین سازمان ها و نهادهای ذی‌ربط وجود نداشته باشد، منجر به نتیجه مطلوب نخواهد شد.

شهردار قزوین، ساماندهی خیابان پیغمبریه را یکی از نمونه های موفق همکاری ترافیکی شهرداری و پلیس راهور دانست و گفت: اجرای پروژه های موفق نشان می دهد که در فضای گفتگو و تعامل امور به بهترین شکل انجام می شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: تاکنون همکاری خوبی بین مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور وجود داشته که امیدواریم استمرار داشته باشد.

صفری ترافیک را از مشکلات شهر قزوین بیان کرد و گفت: بودجه حوزه ترافیک در سال ۹۸ افزایش داشته تا بتوانیم مشکلات این حوزه را در سال آینده به صورت چشمگیر کاهش دهیم‌.

وی ادامه داد: بلوار صنعت، بلوار آیت الله ابوترابی و بلوار ایت الله خامنه ای از نقاط با ترافیک سنگین شهر قزوین هستند که ساماندهی آن ها اولویت شهرداری است.

شهردار قزوین با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت های ترافیکی چون خیابان های عریض و پل در مرکز شهر با محدودیت مواجه هستیم، تاکید کرد: درصددیم محدودیت های ترافیکی برای خودروهای شخصی در مرکز شهر ایجاد کنیم که موفقیت این طرح منوط بر تعامل و همراهی شهرداری و پلیس راهور است.

صفری در پایان تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری امادگی این را دارد که در فضای تعامل، اقداماتی انجام دهد تا شهروندان مشکلات کمتری در تردد داشته باشند.

 

نظر شما