همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در قزوین

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۲:۳۱
کد خبر: ۸۰۹۰۰۴
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در قزوین
نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در شهر و روستا با حضور استاندار و امام جمعه قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نمایشگاه شهر و روستا با عرضه محصولات روستایی و اقوام ایرانی، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش های دولتی، شهردارها، دهیاری ها و بخشداری ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین افتتاح شد.

افتتاح2

این نمایشگاه با حضور زاهدی استاندار، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های چهل ساله انقلاب اسلامی نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی هم در این محل برپا شده و برای بازدید علاقمندان دایر است.

این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین و ستاد دهه فجر استان با حضور ۱۷۰مشارکت کننده در فضایی به مساحت 4هزار مترمربع برگزار شده و تا ۱۹ بهمن ماه دایر است.

دانش آموزان استان قزوین نیز در ۴۰ غرفه خود دستاوردهای ۴۰ مدرسه را در قالب ۴۰ واقعه انقلابی با رویکرد تحقیقی در معرض دید مردم قرار داده اند.

در غرفه های دانش آموزی این نمایشگاه واقعیت های انقلاب در چهل سالگی به نمایش درآمده و تمامی کارها از جمله طراحی غرفه ها، انتخاب اثار توسط دانش آموزان انجام شده است.

فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی از جمله تبلیغات اسلامی، استانداری، نیروی انتظامی، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید، دانشگاه ها، ادارات هم بخشی از دستاوردهای خود را به میمنت جشن چهل سالگی انقلاب به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های چهل ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و  روستا، سوغات و صنایع دستی از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.

افتتاح3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز